Časopis za društvenu fenomenologiju i kulturnu dijalogiku
Bosansko narodno pozorište Zenica
Trg BiH br. 3, 72000 Zenica, Bosna i Hercegovina
Tel. +387 32 406 490
Fax: +387 32 406 490
E-mail: zesveske@yahoo.co.uk
  Aktuelni broj  |   Naslovnica  |   Impressum  |   Sadržaj  |   O autorima   |   Najava  |   Donacije  |   Arhiva  
   
II Kulturološki vertigo i ambis marketinškog
06/07
decembar 2007
 
 
Nema dokumenta kulture koji istovremeno ne bi bio dokument varvarstva.
Walter Benjamin, Istorijsko-filozofske teze

Ima života čije se teškoće graniče s čudom; to su životi mislilaca.U njihovim životima ima isto toliko otkrića, promišljenosti, hrabrosti, očaja i nade kao u putovanjima velikih moreplovaca; a, pravo govoreći, to jesu istraživačka putovanja, i to u najnepristupačnije i najopasnije oblasti života. U takvim životima zapanjuje to što dva neprijateljska nagona, koja vuku u suprotnim smjerovima, bivaju primorana da koračaju pod istim jarmom: nagon koji teži saznanju je neprekidno primoran da napušta tlo na kojem je čovjek uobičajio da živi, i da se upusti u neizvjesno, a nagon koji hoće život osjeća da je primoran na neprekidno napipavanje mjesta gdje će se nastaniti.
Friedrich Nietzsche, Filozofija u tragičnom razdoblju Grka

 Postmodernizam i šizofrenija. Ukus i publika.
Tanja Bakić
Sadržaj >>